Spring naar bijdragen

Klenkes 2004 Event


Stapper

Aanbevolen berichten

En Biertjuh laten jullie je kennen?  :wub: Gaan jullie dan naar het Klenkes event. :dribble:

 

Vanaf Vakantie Gevoel is het maar een kleine 45 km.

Ik zie nog geen aanmelding van jullie.

Ik heb al gezegd, eerder op deze pagina dat we hopelijk van de partij zijn :D

We moeten even afwachten hoe het zit met visites, Ruud is nl een dag later jarig :dribble:

 

Groetjes Marja :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
ReizenReizen

Ook team Franky639 en Delta123 zullen van de partij zijn. Zijn er meer nederlanders die al definitief toegezegd hebben ?

 

We blijven s' nachts ook slapen op het terrein.

 

Misschien tot dan, anders misschien wel op het ardennen offencief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Het Klenkes Event is afgelopen.

 

Het was een goed georganiseerd event. Mooie caches, schitterend weer en leuke medecachers. Het eten bij de barbecue was goed, kon ook niet anders want je moest het eten zelf meenemen. Als je dan niet lekker eet ben je het zelf schuld. De organisatie trakteerde de eters ook nog op lekkere gebakken champignons. Na de BBQ een heel ontspannen avond gehad en als klap op de vuurpijl nog een kleine bonustocht zonder GPS maar via dwaallichtjes tot de cache. Er stonden dacht ik 23 tentjes opgebouwd voor de overnachters die op zondag de niet gehaalde caches van het Event op zaterdag nog gaan doen.

Ik hoop dat er volgend jaar ook weer een Klenkes Event is want dan ben ik zeker weer van de partij.

 

:thumbup::cry: Secosi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Secosi al meldt:

"Het Klenkes 2004 Event" was een geslaagd Event.

 

Leuke caches en leuke medecachers.

 

Kennis gemaakt met Franky639, Delta123, Team Gebrook, U.B.Lucky (uit Trier) en eindelijk Blinky Bill eens gezien met zijn 1399 gevonden caches en vele vele anderen.

 

En natuurlijk wil ook deze Schatzoeker er de volgende keer weer bij zijn. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...