Gast Team M + M Geplaatst 28 juni 2004 Share Geplaatst 28 juni 2004 Iemand een ervaring met het af en toe vastlopen van de Garmin GPS map 76CS? deze loopt bij ons heel af en toe vast (softwarematig) Na een boot werkt alles weer normaal. Team M + M Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 28 juni 2004 Share Geplaatst 28 juni 2004 Iemand een ervaring met het af en toe vastlopen van de Garmin GPS map 76CS? deze loopt bij ons heel af en toe vast (softwarematig) Na een boot werkt alles weer normaal. Team M + M Mmm, mijn voormalige Vista liep heel af en toe vast en mijn StreetPilot ook af en toe. Uitzetten helpt dan meestal niet, de batterijen eruit en erin doen wel. De 76S nooit. De CS heeft dus ook vastloopproblemen begrijp ik nu. Mooi is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gimli Geplaatst 28 juni 2004 Share Geplaatst 28 juni 2004 krijg je vaker met nieuwere modellen gpssen... kijk eens of er al een nieuwere firmware is? groets, Gimli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden