Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Sinds een aantal maanden heb ik het probleem dat er soms caches in mijn GPS staan als gevonden terwijl ik ze nog niet zelf gevonden heb. Inmiddels ben ik erachter gekomen waar het ongeveer vandaan komt en wil het graag opgelost hebben. 

Als ik een GPX bestand krijg van iemand dan zet ik die eerst in een apart database om deze te verversen. Soms zitten hier ook gevonden caches bij van de verzender. Na het verversen worden deze caches gewoon weer wit en staan ze in GSAK niet meer als "gevonden". Als ik ze echter naar mijn Garmin Oregon 700 laad komen ze er wel als gevonden in te staan. 

Iemand enig idee hoe dit kan en helemaal hoe dit op te lossen is?

Geplaatst

Inmiddels is het probleem gevonden. Normaal laad ik de caches in via GarminExport.gsk. Zo te zien zit hier een bug in want als ik de caches via Bestand-> Exporteren-> GPX/LOC bestand inlaad gaat het wel goed. 

• Leuk 2
Geplaatst
11 minuten geleden zei Dio-Khan:

Inmiddels is het probleem gevonden. Normaal laad ik de caches in via GarminExport.gsk. Zo te zien zit hier een bug in want als ik de caches via Bestand-> Exporteren-> GPX/LOC bestand inlaad gaat het wel goed. 

Knap werk Dio-Khan !!! ;)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...