hanssteenhuis Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 (bewerkt) Hallo allemaal, Onze cache is gesloopt en die willen we nu gaan verplaatsen. Ik kan de coördinaten wel veranderen maar ik krijg dan de volgende melding "Een geocache kan niet meer dan 161m van zijn originele positie verplaatst worden." Wat nu te doen? Archiveren en opnieuw aanmelden? 5 november 2020 bewerkt door hanssteenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Onder de 161 meter kun je hem zelf verplaatsen. Zit je daarboven dan moet je dat door een reviewer laten doe (dus offf line zetten en even een mailtje naar de reviewer). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanssteenhuis Geplaatst 5 november 2020 Auteur Share Geplaatst 5 november 2020 Oh oke, dat wist ik niet. Dan stuur ik even een mailtje daarheen. Heel erg bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden