Spring naar bijdragen

eindcoordinaten in een digi-jigsaw puzzel plaatsen


Geo Chaos

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik heb al een hele tijd op het forum rondgesnuffeld, maar kan het antwoord op mijn vragen (nog) niet vinden.

Ik wil een GeoArt gaan maken, en wil daar een aantal digi-jigsaw-puzzels in verwerken.

HOE kan ik aan het eindresultaat v/d puzzel, de coördinaten van de stash toevoegen en deze automatisch op de kaart plaatsen ?

Ik hoor graag  van jullie

Geo Chaos

 

bewerkt door Geo Chaos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik snap je vraag niet helemaal. Wat ik er van kan maken is dat je wilt dat als mensen je puzzel maken, en als die af is de coördinaten van de cache automatisch worden geüpdatet? Dat kan volgens mij niet.

Wel kan je een pop-up laten weergeven met de coördinaten, welke men kan kopiëren en dan plakken in de pagina met de cachelisting. Dat kan bovenin (potloodje naast de boguscoördinaten) of in de checker die meegeleverd wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat digi-jigsaw puzzels is weet ik niet (net gegoogeld, maar die weet het ook niet), maar de momenteel meestgebruikte puzzelsite is https://www.jigidi.com/.

De site werk vrij rechttoe rechtaan. Maak een account aan en log in. Creëer een puzzel, upload een foto en kies het aantal puzzelstukjes. Daarna kan je de boodschap voor de pop-up instellen en de puzzel publiceren. De link zet je dan in de listing van je cache.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...