Geo Chaos Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 (bewerkt) Hallo Allemaal, Ik heb al een hele tijd op het forum rondgesnuffeld, maar kan het antwoord op mijn vragen (nog) niet vinden. Ik wil een GeoArt gaan maken, en wil daar een aantal digi-jigsaw-puzzels in verwerken. HOE kan ik aan het eindresultaat v/d puzzel, de coördinaten van de stash toevoegen en deze automatisch op de kaart plaatsen ? Ik hoor graag van jullie Geo Chaos 19 augustus 2020 bewerkt door Geo Chaos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Ik snap je vraag niet helemaal. Wat ik er van kan maken is dat je wilt dat als mensen je puzzel maken, en als die af is de coördinaten van de cache automatisch worden geüpdatet? Dat kan volgens mij niet. Wel kan je een pop-up laten weergeven met de coördinaten, welke men kan kopiëren en dan plakken in de pagina met de cachelisting. Dat kan bovenin (potloodje naast de boguscoördinaten) of in de checker die meegeleverd wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geo Chaos Geplaatst 20 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2020 Hoi Stefan, dank voor je reactie. De optie met een pop-up is ook prima hoor. Heb je daar gegevens van hoe ik dat kan maken? Ik ga met digi-jigsaw puzzels werken, omdat je daar ook eigen foto's kunt gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 20 augustus 2020 Share Geplaatst 20 augustus 2020 Wat digi-jigsaw puzzels is weet ik niet (net gegoogeld, maar die weet het ook niet), maar de momenteel meestgebruikte puzzelsite is https://www.jigidi.com/. De site werk vrij rechttoe rechtaan. Maak een account aan en log in. Creëer een puzzel, upload een foto en kies het aantal puzzelstukjes. Daarna kan je de boodschap voor de pop-up instellen en de puzzel publiceren. De link zet je dan in de listing van je cache. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geo Chaos Geplaatst 20 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2020 Hoi Stefan, dat is precies wat ik zoek, ik ga er mee aan de slag. nogmaals bedankt, Geo Chaos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden