Enduruk Geplaatst 8 augustus 2020 Geplaatst 8 augustus 2020 Ik heb pas een Oregon 700 aangeschaft en probeer live caching te activeren. Dat lukt ten dele. Ik krijg echter maar 3 caches, die toevallig dicht bij huis liggen en door mij nog niet gevonden zijn, te zien. Er zijn er echter zeker 4. Waarom die niet boven water komt is me een raadsel. In de support van Garmin op m'n telefoon lees ik dat er 25caches binnen een afstand van 8km worden opgehaald. Wat kan er mis zijn?
kalkendotters Geplaatst 8 augustus 2020 Geplaatst 8 augustus 2020 Heb je per ongeluk een filter gezet op de geocaches ? Dat blijkt best vaak per ongeluk te gebeuren. En ben je wel premium member? anders krijg je maximaal 3 tradionals te zien...
Enduruk Geplaatst 9 augustus 2020 Auteur Geplaatst 9 augustus 2020 Het filter heb ik nagekeken en staat wel in goed. Ik ben premium member en dat staat ook in de Oregon ...... Zelf zat ik ook aan een fout in de connectie met GC te denken maar kan niet ontdekken wat er niet goed is. Heb ook al eens aan- en afgemeld. Geeft ook geen soelaas, helaas.
Enduruk Geplaatst 9 augustus 2020 Auteur Geplaatst 9 augustus 2020 Inmiddels heb ik geprobeerd een plek op de kaart aan te wijzen om daar de caches op te halen en dat doet ie wel.... Het is me nog niet helemaal duidelijk maar ben wel een stap verder. 1
Aanbevolen berichten