The Scorpios Geplaatst 21 juni 2020 Geplaatst 21 juni 2020 Na jaren nauwelijks geocachen toch weer bezig. GPS Oregon omgekomen bij brand en nu een etrex 25t. Maar we zijn nog geen echte vrienden. Als ik caches op apparaat heb staan, kan ik die dus aanklikken enz. Maar als het een multi is met gegeven wp dan kan ik niet anders dan op de kaart het volgende punt aan te klikken en opnieuw route of pijl. Dat moet toch anders=handiger kunnen? Wie heeft voor mij tips?
Flo van Co Geplaatst 21 juni 2020 Geplaatst 21 juni 2020 (bewerkt) Via het menu drukken op de knop "waarheen" en dan krijg je veel opties, waaronder ook "coördinaten" die je dan in kunt vullen, ook staan hier bij de knop Via-punten als het goed is de gegeven punten van de multi die je loopt. N.b. dat menu moet je de eerste keer wel even samenstellen. 21 juni 2020 bewerkt door Flo van Co
The Scorpios Geplaatst 21 juni 2020 Auteur Geplaatst 21 juni 2020 Dank je wel Flo. Dat via punten was wat ik maar niet vond. Ook zoveel menu keuzes.... Nu wordt het weer lekker 👍
Aanbevolen berichten