Spring naar bijdragen

Carrotte Boek Geocaching


Aanbevolen berichten

Geocaching en zo
Een dik boek over geocaching. Met veel plezier door mij geschreven na 16 jaren intensieve ervaring met deze hobby. Eigenlijk gewoon voor mezelf. Maar: misschien ook leuk voor jou. Dit bijna 500 pagina’s tellende boek is interessant voor elke geocacher.
Kopen?
Dat kan. Ik hoef er niets aan te verdienen. Je kunt het boek kopen tegen de kostprijs. Deze bedraagt € 30,- inclusief verzenden.
Ik wil het!
Stuur dan een e-mail naar intercarrotte@gmail.com met daarin je naam en adres.
Je krijgt van mij een betaallink via de mail.
Voorpret?
Op YouTube zijn twee filmpjes te vinden over het boek:
De inhoud: https://www.youtube.com/watch?v=dF_SpVTGJ0U
De mening van enkele deskundigen: https://www.youtube.com/watch?v=NM75hdiyYSg&t=8s

boek publi.jpg

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 1 month later...

Boek geocaching bijna uitverkocht.

De voorraad slinkt en wordt niet aangevuld.

Om precies te zijn: nog 14 exemplaren.

Op=op.

Mijn boek is een collectors item.

Wil je niet achter het net vissen?

e-mail naar intercarrotte@gmail.com

De prijs blijft 30 Euro. Ik verdien er niets aan.

Enkele geanonimiseerde reacties van mensen die het boek hebben aangeschaft:

 

Mail:

“ik heb je boek ontvangen vorige week, en ik heb er met heel veel plezier in gelezen. Jouw wederwaardigheden rondom het cachen, met mensen, dieren en objecten, zijn leuk om te lezen.

De stukjes waar ik zelf in genoemd wordt zijn (natuurlijk) het leukste, ik herinner me niet alles meer en jouw perspectief is soms ook anders dan het mijne. Ook de vele foto’s, die ik zelf vaak niet heb, zijn leuk om te zien, en ik vind het knap dat je alles zo vanaf het begin hebt bijgehouden.

Kortom, een stuk geschiedenis, ook mijn geschiedenis, dat er zijn mag! Vooral voor degenen die de beginjaren van geocaching hebben meegemaakt.

Jammer dat het bedoelde event niet is doorgegaan, het zou heel leuk zijn geweest om jou en andere bekenden weer te zien en te spreken. Hopelijk komt er binnenkort een gelegenheid voor.”

 

Facebook:

 “Ja, heb de pil ook binnen. Tijdens de koffie er al een beetje door heen gebladerd! Zie er top uit Willem! Ook het raadsel waarom je nu (vrijwel) gestopt met geocachen is nu opgelost. Dank je!”

 

Kaartje:

“Twee felicitaties in één: met je 78e verjaardag, en met je prachtige boek. Hoera! Wat een feest van herkenning! We waanden ons voor even terug in de geocache wereld waar we mooie avonturen hebben beleefd, en waar de gps’r ons op prachtige plekken heeft gebracht. Het is goed zo. Het is jammer dat een feestje er even niet in zit; we wensen je via deze weg het allerbeste toe, een goede gezondheid n we hopen dat veel mensen (dreuzels of cachers) je boek zullen lezen! Wij hebben er van genoten. TFTB.

 

Mail:

“Ik heb het boek ontvangen. Wat een prachtig naslagwerk. Heerlijk om door heen te neuzen. Wat een werk heeft daar in gezeten. Diepe bewondering. Dank je voor het schrijven en versturen. Ik ga er zeker uitgebreid van genieten!”

 

Messenger: 

“Hoi Willy, ik heb je boek vandaag binnen gekregen, de inleiding is al gezellig om te lezen. Dank je wel.”

 

Facebook:

“Zeker een aanrader!! Ik heb hem al helemaal nauwkeurig doorbladerd en deels gelezen. Leest weg als een spannend avonturenboek. (leuk detail is dat er een log op 1 van mijn caches in staat maar dan alsof de cache van een andere cacher is omdat ik mijn echte naam bijna altijd aanpas naar een naam meer passend bij de cache :-)) Voor dit boek durf ik daarom te stellen: Size does matter! (al had hij best 2 keer zo dik mogen zijn)”

 

Mail:

“Ik heb je boek ontvangen waarvoor dank. Hoewel het toch vooral jouw verhaal is heeft het een hoog oja gehalte en komen de talrijke leuke herinneringen weer boven bij het lezen van deze dikke pil.”

 

Facebook:

“Gisteren stond de pakketbezorger voor de deur. En mocht ik ‘de pil’ in ontvangst nemen want door de brievenbus paste het niet.  En ijdel als ik ben wilde ik wel even weten of sjors ook in de memoires wordt genoemd. En ja hoor. Op pagina 4 worden we (nou ja de cache dan) terloops genoemd.  Willy was toen nog in zijn startfase blijkbaar en zijn logjes waren nog wat bescheiden.  😉. Inmiddels heb ik al heel wat bladzijden doorgebladerd en zijn veel herinneringen weer opgekomen.  Chapeau Willy voor dit mooie boek! 👍🏼

 

Mail:

“Ik heb je boek zojuist ontvangen en bij het even snel doorbladeren is het direct een feest der herkenning. Hartelijk dank en met name ook voor de prachtige opdracht, dat waardeer ik zeer! Het ga je goed en ik wens je nog veel plezierige en gezonde jaren toe.”

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...