Vrijhoeve Geplaatst 25 maart 2020 Geplaatst 25 maart 2020 Beste, Wij zijn nieuw op dit forum ofschoon we al sinds 2015 actief geocachen in Nederland en Scandinavie. Wij zijn de gelukkige bezitters van een 64 ...zonder problemen en dachten.. we stappen over naar een 66S..niet dat we al die technische hoogstandjes meteen snappen maar we hoopte op meer nauwkeurigheid in met name Scandinavie... So far so good.... echter...dat ding geeft een wel erg dikke navigatie streep, je weet wel zo een roze lijn....dat was op onze 64 niet meer dan een potloodstreep, hier is het een dikke lijn en als we uitzoomen is ie zelfs dikker dan de A2..we krijgen niet gevonden wat we verkeerd doen.....hopelijk kan een van jullie deze al wat oudere digibeten in hapklare brokken uitleggen wat te doen.
Linkalovers Geplaatst 25 maart 2020 Geplaatst 25 maart 2020 (bewerkt) Hallo, welkom op dit forum. Ik heb nog steeds een 64s ( en ben voorlopig niet van plan over te stappen naar een ander type ) en kan u dus niet direct helpen. Ook in de online handleiding kan ik niets daarvan vinden. Ik heb ooit wel eens gelezen, dat men m.b.v. 'type' files o.a. kaart kleuren enzo zou kunnen instellen, maar volgens mij ging dat toen over autonavigatie. Misschien kan een ander u helpen. 25 maart 2020 bewerkt door Linkalovers
franscanon40d Geplaatst 10 april 2021 Geplaatst 10 april 2021 Een hele late reactie! Maar dat is een Peil en Ga streep. Vanuit kompas kun je een peil en ga actie doen. Ook kun je op die manier een waypoint projecteren. Zeer waarschijnlijk heb je het al gevonden. Maar ik herken de streep van mijn eigen GPS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden