Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
Hallo 
Ik ben al een paar jaar ,met veel plezier ,premium lid van de organisatie .
Dat wordt betaald elke maand via mijn telefoonabonnement van KPN 
namelijk 6.40 euro per maand . 
Nu blijkt dat ik sinds begin dit jaar geen Premium lid meer ben .
Ik weet niet waarom ,ik heb niets opgezegd en ik heb ook netjes elke maand betaald 
Maar nu krijg ik dus steeds mailtjes om Premiumlid te worden 
Ik wil heel graag weer Premium lid zijn en ik zag dat je ook voor 29.99 euro ook een jaar lang lid kan zijn .
Mijn Engels is helaas niet zo goed ,dus ik snap bij Geocache.com  niet wat ik moet doen om het om te zetten .
Kan iemand mij hiermee helpen of dit mailtje doorsturen naar de Nederlandse afdeling  ?
ik had al eerder een mailtje in het Engels gestuurd maar nog geen echt reactie op gehad .
 
met vriendelijk groet 
 
Anneliese Schuurmans
cache naam : liesann47
bewerkt door Peetee
Telefoonnummer even verwijderd i.v.m. privacy
Geplaatst

Dag Anneliese,

Welkom op het forum. Je kunt een Premium lidmaatschap ook gewoon in Nederlandse geocaching webshops kopen, zoals hier: https://www.geocachingshop.nl/nl/groundspeak-premium-lidmaatschap-1-jaar, of hier: http://www.geocachingunited.nl/groundspeak/groundspeak-premium-lidmaatschap.html.
Maar er zijn ongetwijfeld ook andere.

Overigens kun je volgens mij met de helpdesk van Geocaching.com ook gewoon in het Nederlands communiceren, omdat zij ook gebruikmaken van vertaal programma's zoals Google Translate.
Óf je doet het andersom: je vertaalt de door jou in het Nederlands gemaakte tekst vooraf in Google Translate.

  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...