Liesann47 Geplaatst 26 februari 2020 Geplaatst 26 februari 2020 (bewerkt) Hallo Ik ben al een paar jaar ,met veel plezier ,premium lid van de organisatie . Dat wordt betaald elke maand via mijn telefoonabonnement van KPN namelijk 6.40 euro per maand . Nu blijkt dat ik sinds begin dit jaar geen Premium lid meer ben . Ik weet niet waarom ,ik heb niets opgezegd en ik heb ook netjes elke maand betaald Maar nu krijg ik dus steeds mailtjes om Premiumlid te worden Ik wil heel graag weer Premium lid zijn en ik zag dat je ook voor 29.99 euro ook een jaar lang lid kan zijn . Mijn Engels is helaas niet zo goed ,dus ik snap bij Geocache.com niet wat ik moet doen om het om te zetten . Kan iemand mij hiermee helpen of dit mailtje doorsturen naar de Nederlandse afdeling ? ik had al eerder een mailtje in het Engels gestuurd maar nog geen echt reactie op gehad . met vriendelijk groet Anneliese Schuurmans cache naam : liesann47 26 februari 2020 bewerkt door Peetee Telefoonnummer even verwijderd i.v.m. privacy
Peetee Geplaatst 26 februari 2020 Geplaatst 26 februari 2020 Dag Anneliese, Welkom op het forum. Je kunt een Premium lidmaatschap ook gewoon in Nederlandse geocaching webshops kopen, zoals hier: https://www.geocachingshop.nl/nl/groundspeak-premium-lidmaatschap-1-jaar, of hier: http://www.geocachingunited.nl/groundspeak/groundspeak-premium-lidmaatschap.html. Maar er zijn ongetwijfeld ook andere. Overigens kun je volgens mij met de helpdesk van Geocaching.com ook gewoon in het Nederlands communiceren, omdat zij ook gebruikmaken van vertaal programma's zoals Google Translate. Óf je doet het andersom: je vertaalt de door jou in het Nederlands gemaakte tekst vooraf in Google Translate.
Aanbevolen berichten