Duistere maatjes Geplaatst 5 januari 2020 Geplaatst 5 januari 2020 Op mijn Oregon 650 komt de informatie van een willekeurige Chirp keurig binnen (100%). Hierna kan ik kiezen tussen de 'knoppen' -Toondetails- en -OK- Zodra ik nu op -Toon details- druk zie ik 1 a 2 seconden de ontvangen informatie van de Chirp en vervolgens gaat het toestel uit (Crasht volgens mij) Garmin komt niet verder dan mij mee te delen dat het toestel dan vervangen moet worden ................ ?! - Herkent iemand dit probleem met de Chirp functie ? - Kan iemand mij vertellen in welk bestandje en in welke map de Chirp info komt te staan bij een wel werkend Garmin toestel ? Kees
Peetee Geplaatst 5 januari 2020 Geplaatst 5 januari 2020 Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal al getest hebt, maar heb je al eens de harde reset geprobeerd?
Duistere maatjes Geplaatst 5 januari 2020 Auteur Geplaatst 5 januari 2020 Hoi PeeTee Heel terecht dat je vraagt wat ik allemaal al geprobeerd heb. Ja, harde reset gedaan. Hieronder (cursief) het advies van Garmin dat ik ook,voor zover dat kon, gedaan heb.Het kan zijn dat uw toestel bestanden heeft opgeslagen welke zijn beschadigd. Hierdoor kan z'n toestel kuren krijgen, waaronder dit. Om dit op te lossen zou ik u willen adviseren de volgende stappen te volgen: 1. Sluit uw toestel aan op uw Pc. 2. Ga naar de windows verkenner 3. Selecteer uw Garmin toestel 4. Selecteer de Garmin map 5. Open de map Activity 6. Verwijder alle .Fit bestanden 7. Ontkoppel uw toestelDit zijn de bestanden van uw work-outs. Deze worden ook opgeslagen in Garmin Connect, dus u raakt ze niet helemaal kwijt! -------------------------- Ik heb echter nooit iets met andere randapparatuur gedaan en die map Activity stond dan ook niet op mijn Garmin. Die heb ik voor de zekerheid maar aangemaakt, maar ook dat helpt niet. Het gaat mij dus vooral om een mogelijk antwoord op de 2 vragen- Herkent iemand dit probleem met de Chirp functie ?- Kan iemand mij vertellen in welk bestandje en in welke map de Chirp info komt te staan bij een wel werkend Garmin toestel ?
Aanbevolen berichten