jisperveld Geplaatst 23 december 2019 Geplaatst 23 december 2019 Wie weet hoe ik een overzicht kan maken van de caches waarbij ik een DNF-log heb geplaatst.
Linkalovers Geplaatst 23 december 2019 Geplaatst 23 december 2019 (bewerkt) Hallo, GSAK heeft een DNF zoek/filter optie. Het nadeel daarvan is, dat de betreffende DNF wel in de database moet zitten, wat weer betekend dat het hele gebied geladen/ingelezen moet worden ( waar alle DNF's liggen ), wat op zich weer een beperking is, i.v.m. het maximale aantal caches wat per dag gedownload kan/mag worden. GSAK is tegenwoordig gratis te downloaden: hierzo 23 december 2019 bewerkt door Linkalovers
jisperveld Geplaatst 23 december 2019 Auteur Geplaatst 23 december 2019 Inmiddels heb ik een makkelijke manier gevonden. Via https://www.geocaching.com/my/logs.aspx kreeg ik een lijst van all mijn logs. Bovenaan kun je deelselecties maken, dus ook op dnf. Makkelijker dan (weer) een programma downloaden. Wat mij betreft kan het onderwerp gesloten worden. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden