LeidaFlorijn Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 Dag, Als ik naar een cache ga en op start druk, krijg ik een pijl die naar de cache gaat. Het liefst heb ik een wandelroute dat je kan zien hoe je moet lopen. Hoe kan ik dat inatellen in de standaard app van geocaching.com. Dank U. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 Druk niet op Start, maar op het autootje (3e icoontje rechtsboven). De coördinaten worden dan doorgestuurd naar een app van jouw keuze (bv Google Maps) en daarvandaan wordt een route gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LeidaFlorijn Geplaatst 28 november 2019 Auteur Share Geplaatst 28 november 2019 3 uur geleden zei LeidaFlorijn: Dag, Als ik naar een cache ga en op start druk, krijg ik een pijl die naar de cache gaat. Het liefst heb ik een wandelroute dat je kan zien hoe je moet lopen. Hoe kan ik dat inatellen in de standaard app van geocaching.com. Dank U. Hartelijk bedankt dat is wat ik zocht. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden