WenMXT Geplaatst 18 juni 2004 Geplaatst 18 juni 2004 Ik zie dat de kaart van de Benelux al enige tijd is aangepast. De leesbaarheid is sterk verbeterd, dat mag ook wel eens gezegd. Als cacher in de gouden driehoek heb ik vaak het probleem dat er teveel caches in Delft / Zoetermeer e.o. liggen om op de kaart te kunnen vinden. Kan de kaart sterker uitvergroot worden i.o.d, zodat de caches wel zichtbaar zijn? Alvast bedankt, Marcel - uiteraard kan ik ook gaan internetten op een 43" plasmascherm, maar die zijn nog wat prijzig en mijn kamer te klein .........
deBruineBeren Geplaatst 18 juni 2004 Geplaatst 18 juni 2004 Als cacher in de gouden driehoek heb ik vaak het probleem dat er teveel caches in Delft / Zoetermeer e.o. liggen om op de kaart te kunnen vinden. Zoals Johan Kruijf zegt; "elk nadeel heb z'n voordeel en elk voordeel heb z'n nadeel.".
Kruimeldief Geplaatst 21 juni 2004 Geplaatst 21 juni 2004 Als cacher in de gouden driehoek heb ik vaak het probleem dat er teveel caches in Delft / Zoetermeer e.o. liggen om op de kaart te kunnen vinden. GRTZ Kruimeldief Een kruising tussen de belastingdienst en Windows: "Leuker kunnen we het niet maken, wel opnieuw opstarten..." Ik wou dat we hier in het noorden met dat probleem zaten.
Aanbevolen berichten