Anapost Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Hoe kun je een lijstje met gecorrigeerde coordinaten zo versturen dat je cachemaatje die in een smartphone kan zetten? ik ben degene die in de regel de puzzels oplost en de cachetochten voorbereid. Ik maak dan een lijst aan en stuur die naar mijn cachemaatje. Alleen komen de gecorrigeerde coordinaten dan niet mee. Gaat het om een enkele mysterie, dan is dat geen punt, dan kan dat ter plekke met de hand. Maar nu willen we een trail van mysteries gaan fietsen, en dan zou het fijn zijn om wel de gecorrigeerde coordinaten te sturen. Ik weet dat het kan met een pocket query, die kan je zo in een Garmin inladen. Maar mijn cachemaatje cachet met haar iPhone, en dan gaat dat niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Dat hangt af van de app die je vriendin gebruikt. Diverse apps kunnen gpx importeren, o.a.: Cachly, Geo Bucket, Looking4Cache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anapost Geplaatst 10 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2019 ok, ze heeft dacht ik Cachly, ga het proberen. Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden