Spring naar bijdragen

Vraagje - Sterren onder je alias


Rovertje

Aanbevolen berichten

Hoe kom je eignelijk aan al die sterren onder je naam. Ik heb al opgemerkt dat het ook samengaat met een titel. Hoe verdien je deze sterren ??  Betaal je ervoor ??

Ik dacht eerst, hoe meer gelogde staches hoe meer sterren, maar dan zie ik dat ik ook al een ster bezit en ik heb nog niets gevonden :blush:) ( mijn GPS is nog onderweg van leverancier naar zijn baasje ).

Wie kan dit verklaren ??

 

Rovertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je sterrenstatus is dus volledig los van aantal caches gevonden. Er is geen koppeling tussen deze databases.

Een ouwe bok met al meer dan honderd caches op z'n naam kan dus binnen het forum een junior geocacher zijn.  :blush:

Andersom kan iemand met 0 caches found in het forum een hardcore geocacher zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hierbij dan het lijstje met postjes (hoeveel postjes bij hoeveel sterren)

 

[*]1 ster, newbie, minder dan vijf postjes

 

[*]2 sterren, junior member, tussen de vijf en de vijfendertig postjes

 

[*]3 sterren, member, tussen de vijfendertig en honderd postjes

 

[*]4 sterren, senior member, tussen de honderd en de tweehonderdvijftig postjes

 

[*]5 sterren, hardcore member, meer dan tweehonderdvijftig postjes

Hopelijk zo voldoende info?

 

 

 

Edited By Geoman on juni 23 2002 at 15:36

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is allemaal duidelijk, maar hoe komt dit dan? Ik ben een Newbie, met 75 posjes, Terwijl SailAway met 4 postjes wel 5 sterren en Moderator is.

 

Larabond

Newbie

*

Groep: Members

Reacties: 75

Aangemeld: juni 2002 SailAway

 

SailAway

Moderator

*****

Groep: Moderators

Reacties: 4

Aangemeld: juni 2002

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zoals je me gevraagd had de teller op 75 gezet.

 

Het board heeft hierna nog 1 postje nodig om je van newbie naar member te helpen.

Door je vraag te posten heb je het probleempje zelf opgelost. :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daar ben ik ook heel blijk mee. Omdat ik er uit gegooid was stond ik op nul postjes. Terwijl ik er veel meer had. Voeld namelijk best carambalig aan als je ruim over de honderd caches hebt en je bend een newbie. Ik was veel te blij dat ik daar van af was. ;)  :D

 

Maar nu mij twee de vraag nog. Hoe zit het dan SailAway. Zij hebbeb nog maar 4 osjes gedaan. Volgens het lijsje ben je dan een newbie.

1 ster, newbie, minder dan vijf postje

 

Maar zij hebben wel 5 sterren, daar voor moed je meer dan 250 posjes hebben gedan. Dat is bij na onmogelijk lijkt mij als je zins juli bend aan gemeld.

5 sterren, hardcore member, meer dan tweehonderdvijftig postjes

 

Maar als titel is hij Moderator. Geen sterretjes bij vernoemd.

Dus zij hebben 4logjes 5 sterren en moderator als titel. Als de sterren aan het aantal postje ligt, en de titel is verbonden aan de sterretjes dan klopt er iets niet. Hoe kan dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 90-1015262279

Waarschijnlijk is daar iets mis gegaan. Als ik het lijstje van HawkEyes bekijk, bestaat de *titel* Moderator niet eens. Zelfs HawkEyes en Geoman zijn geen 'moderators' maar 'hardcore members', ze zitten alleen in de *groep* Super-Administrators.

 

Of het is een 'grote straat' bonus, voor wie in een enkele tocht meer dan 5 caches bij elkaar zeilt ;-)

 

Zenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...