Spring naar bijdragen

Sportrak Color firmware


Hansvg

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand ervaring met firmware upgrades voor de Magellan Sportrak Color?

Mijn unit (V4.03) heeft een foutje vwb projectie met RD.

Heb al eens een unit naar V5 gebracht (inmiddels door de importeur van het web gehaald), maar toen was ik "getijden" kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben sinds een tijdje ook in het bezit van een STC.

Ik heb daarvoor contact gehad met de importeur die me vertelde dat die update (voorlopig) alleen voor de US van belang was voor het gebruik van DirectRoute.

Als ik geen problemen had met de huidige versie (4.06, zo uit mijn hoofd, of ook een 4.03 - is dus de 4.10) "lekker erop laten".

Of met de ooit komende komst :thumbup: van DirectRoute Europa ook een upgrade nodig is, dat is mij niet bekend....

 

DJ Bel, je hebt gelijk over die prima gebruikersgroep, maar merk regelmatig dat ze daar niet altijd even Europa-gericht zijn. En onze situatie is - hoewel niet ernstig - wel iets specifieker, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Chamsin en DJ Bel.

De EMEA helpdesk mailde mij dat versie V5 inderdaad betekent dat "getijden" zou verdwijnen en alleen via NavBlue er weer op te laden is.

De eigenlijke reden van mijn wens voor een upgrade is het feit dat "waipoint projectie" alleen goed werkt voor WGS84 en niet voor bv. RD.

Chamsin, heb jij ervaring met "projectie"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Dankje Chamsin en DJ Bel.

De EMEA helpdesk mailde mij dat versie V5 inderdaad betekent dat "getijden" zou verdwijnen en alleen via NavBlue er weer op te laden is.

De eigenlijke reden van mijn wens voor een upgrade is het feit dat "waipoint projectie" alleen goed werkt voor WGS84 en niet voor bv. RD.

Chamsin, heb jij ervaring met "projectie"?

Sorry, zie je berichtje nu pas...

Nee, heb geen ervaring met projectie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...