Hansvg Geplaatst 16 juni 2004 Share Geplaatst 16 juni 2004 Heeft er iemand ervaring met firmware upgrades voor de Magellan Sportrak Color? Mijn unit (V4.03) heeft een foutje vwb projectie met RD. Heb al eens een unit naar V5 gebracht (inmiddels door de importeur van het web gehaald), maar toen was ik "getijden" kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dj bel Geplaatst 16 juni 2004 Share Geplaatst 16 juni 2004 Er is een gebruikersgroep (engels) google; "magellan gebruikersgroep" en dan kom je bij o.a ; http://groups.yahoo.com/group/sportrakgps/ (sporttrack color) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chamsin Geplaatst 17 juni 2004 Share Geplaatst 17 juni 2004 Ik ben sinds een tijdje ook in het bezit van een STC. Ik heb daarvoor contact gehad met de importeur die me vertelde dat die update (voorlopig) alleen voor de US van belang was voor het gebruik van DirectRoute. Als ik geen problemen had met de huidige versie (4.06, zo uit mijn hoofd, of ook een 4.03 - is dus de 4.10) "lekker erop laten". Of met de ooit komende komst van DirectRoute Europa ook een upgrade nodig is, dat is mij niet bekend.... DJ Bel, je hebt gelijk over die prima gebruikersgroep, maar merk regelmatig dat ze daar niet altijd even Europa-gericht zijn. En onze situatie is - hoewel niet ernstig - wel iets specifieker, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansvg Geplaatst 17 juni 2004 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2004 Dankje Chamsin en DJ Bel. De EMEA helpdesk mailde mij dat versie V5 inderdaad betekent dat "getijden" zou verdwijnen en alleen via NavBlue er weer op te laden is. De eigenlijke reden van mijn wens voor een upgrade is het feit dat "waipoint projectie" alleen goed werkt voor WGS84 en niet voor bv. RD. Chamsin, heb jij ervaring met "projectie"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chamsin Geplaatst 12 juli 2004 Share Geplaatst 12 juli 2004 Dankje Chamsin en DJ Bel.De EMEA helpdesk mailde mij dat versie V5 inderdaad betekent dat "getijden" zou verdwijnen en alleen via NavBlue er weer op te laden is. De eigenlijke reden van mijn wens voor een upgrade is het feit dat "waipoint projectie" alleen goed werkt voor WGS84 en niet voor bv. RD. Chamsin, heb jij ervaring met "projectie"? Sorry, zie je berichtje nu pas... Nee, heb geen ervaring met projectie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden