Peetee Geplaatst 13 februari 2019 Geplaatst 13 februari 2019 12 uur geleden zei barny: ik snap niet dat hier een eindcoordapp word gepromoot en je moet je daar ook nog eens registreren bij een website die bewezen heeft het niet zo nou te nemen met persoonlijke gegevens Dubbel Moraal Barny Ik ken de CCC-app niet, maar ik lees op de CCC-pagina: "Middels de CCC kun je medecachers om hulp vragen wanneer je vastloopt tijdens het geocachen. Dit kan ter plekke, indien je de beschikking hebt over mobiel internet. Ook kan je vooraf via onze website caches selecteren, je ziet dan, net zoals via de smartphone, de contactgegevens van cachers die de geselecteerde cache hebben gelogd." Iemand om hulp vragen of iemand helpen: daar kan toch op zichzelf niets tegen zijn? Dat vind ik nog iets anders als een "eindcoordapp", waarmee je toch min of meer suggereert dat je na het intikken van een GC-code per ommegaande een eindcoördinaat aangeleverd krijgt... En dat lees ik uit die tekst niet. Op 2/12/2019 om 8:38 PM zei indiana: Je kunt je ook afvragen waarom de vraag hier gesteld wordt terwijl aladna blijkbaar deelnemer is van de CCC en dus geregistreerd is op 4geocaching. Lijkt mij het forum op 4geocaching een meer aangewezen plek voor zijn postje. Dat lijkt mij ook.
barny Geplaatst 14 februari 2019 Geplaatst 14 februari 2019 't is ook het verschil wat je leest (of wat je wil lezen) en waarvoor het werkelijk gebruikt word (het onderling bedelen) bij elke cache is de co het vraagpunt voor problemen onderweg oook ng kan je kan door de juiste log te schrijven ook nog eens je collega hobbyisten en de cache plaatser waarschuwen dat er iets mis is met de geocache, en als je het toch niet om de cache gaat maar om de wandeling, is het toch niet erg als je de cache niet vind,,,, een bos blijft mooi Barny
aladna Geplaatst 17 februari 2019 Auteur Geplaatst 17 februari 2019 Op 2/12/2019 om 11:24 PM zei Linkalovers: Waarschijnlijk is het probleem al opgelost, want sinds ze de vraag heeft gesteld ( afgelopen zondag avond ), is ze niet meer ingelogd op dit forum Hallo, sorry was een paar dagen weg. En nee dit probleem heb ik al een hele poos. zal het inderdaad eens bij 4geocaching aankaarten Bedankt voor jullie antwoord
Aanbevolen berichten