Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hallo allemaal ik wil een fiets muticache gaan uitzetten de route weet al 

Nu moet ik alle waypoints gaan bepalen tijdens het fietsen, hoe ga ik te werkt kan ik die waypoints opslaan in mijn garmin oregon 550t en daarna exporteren naar een programma bv basecamp of gapp.

Of moet ik alle waypoints met de hand opschrijven 

Ik hoop dat iemand mij daarmee kan helpen 

Misterbaco

Citaat

Geplaatst

Nee, je kunt ze gewoon in je gps opslaan en bewaren. Thuis zul je ze dan natuurlijk nog wel moeten uitlezen en handmatig in de cachepagina verwerken.

Geplaatst
44 minuten geleden zei Peetee:

Nee, je kunt ze gewoon in je gps opslaan en bewaren. Thuis zul je ze dan natuurlijk nog wel moeten uitlezen en handmatig in de cachepagina verwerken.

Dank je voor het snelle antwoord 

Maar hoe en welk programma kan ik daarvoor gebruiken 

ik heb het al een beetje geprobeerd maar ik kom er niet uit

Geplaatst

Je hebt een Oregon 550t, dus ik neem aan dat je weet hoe je een waypoint moet opslaan?

Verder heb je geen programma nodig om de waypoints uit te lezen, want je kunt ze natuurlijk wel handmatig uitlezen. Maar je zou ook gebruik kunnen maken van een pakketje als EasyGPS.

Je leest hier bv. hoe je waypoints uit je GPS uitleest met behulp van EasyGPS.

Geplaatst
10 minuten geleden zei Peetee:

Je hebt een Oregon 550t, dus ik neem aan dat je weet hoe je een waypoint moet opslaan?

Verder heb je geen programma nodig om de waypoints uit te lezen, want je kunt ze natuurlijk wel handmatig uitlezen. Maar je zou ook gebruik kunnen maken van een pakketje als EasyGPS.

Je leest hier bv. hoe je waypoints uit je GPS uitleest met behulp van EasyGPS.

Top  dank je wel hier kan ik mee verder 

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...