Omnia alive Geplaatst 7 september 2018 Share Geplaatst 7 september 2018 Weet iemand waar ik deze sticker kan bestellen ? Het is voor de kenteken houder... ik heb een andere auto gekocht en de sticker ging er niet meer vanaf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 september 2018 Share Geplaatst 7 september 2018 Hier hebben ze de stickers, maar ik denk niet dat die voor op de kentekenplaat zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 7 september 2018 Share Geplaatst 7 september 2018 Ik heb er nog 2 die je bedoeld, kan je over nemen als je wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omnia alive Geplaatst 7 september 2018 Auteur Share Geplaatst 7 september 2018 Op 3/1/2009 om 11:30 AM zei Prof. Y. Lupardi: 2 uur geleden zei knifemen: Ik heb er nog 2 die je bedoeld, kan je over nemen als je wil? Graag, zijn dit de stickers voor op de kentekenplaten onder het nummerbord ? Wat zijn de kosten ? Jacques_naring@hotmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 15 september 2018 Share Geplaatst 15 september 2018 Ja die zijn voor een kenteken houder bestemt, stuur maar een pb bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden