lilirem Geplaatst 20 mei 2018 Geplaatst 20 mei 2018 IK heb mij sinds enkele maanden een nieuwe map64s aangeschaft , hier voor had ik de map62s . Nu ondervind ik toch enkele problemen , nl:1. ik zie als ik eentje gelogd heb als gevonden niet meer op mijn kaart staan , vroeger bij map62s wel ??? :2 . bij het verlies van gps-signaal , hervat de navigatie , moet ik telkens 2 maal loggen als gevonden , kan ik niet hervatten en moet terug naar het menu gaan van mijn geocachings , moet 3 maal loggen als gevonden ??? Heeft iemand hier een oplossing voor .
Linkalovers Geplaatst 20 mei 2018 Geplaatst 20 mei 2018 (bewerkt) 6 uur geleden zei lilirem: IK heb mij sinds enkele maanden een nieuwe map64s aangeschaft , hier voor had ik de map62s . Nu ondervind ik toch enkele problemen , nl:1. ik zie als ik eentje gelogd heb als gevonden niet meer op mijn kaart staan , vroeger bij map62s wel ??? Standaard zijn de gevonden caches niet zichtbaar in de map/kaart. Dit kan je aanpassen d.m.v.: - Ga naar het map-scherm. - Duw op [Menu] - Selecteer "GeoCache filter" en duw op [Enter] - Selecteer "Status" en duw op [Enter] - Selecteer "Found" en duw op [Enter]. Alle 3 opties staan nu aan. Duw op "Quit" en de status moet nu zijn "All Statuses" - Selecteer "Apply filter" en duw op [Enter] - Ga met "Quit" of "Page" naar de map, de gevonden caches moeten nu ook zichtbaar zijn. Loggen op een 64s? Nog nooit gedaan. Ik klik in het kompas-scherm dan altijd op "Found". Ps. De taal instellingen van mijn 64s is Engels. 20 mei 2018 bewerkt door Linkalovers 1
Aanbevolen berichten