Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste forumlezers.

Sinds een maand werk ik met de Oregon 750. Deze heeft mijn Map62STC vervangen.

Wanneer ik bij dit toestel een cache activeer zal deze me correct richting cache begeleiden (heb het profiel Geocaching gekozen).

Ook in het menu van de cache is het dan mogelijk om de tip, beschrijving, activiteiten, coördinaten en chirp te raadplegen. Tot zo ver gaat alles prima.

Kom ik nu echter in een straal van ongeveer 15 meter van de cache dan wordt de begeleiding stop gezet en het genoemde menu van tips etc is ook niet meer te raadplegen.

Wanneer ik de bewuste cache weer wil activeren gaat dit enkel wanneer ik me weer een 20 tal meter van de cache verwijder.

Hoe kan ik het toestel zodanig instellen dat de begeleiding naar de cache actief blijft en ik ook het menu kan blijven raadplegen tot het moment dat ik zelf kies om te stoppen met deze cache.

Alvast bedankt voor jullie meedenken.

Geplaatst

Ik heb geen Oregon, maar herken het wel, ook de Etrex doet dit. Ik kan echter wel weer opnieuw de gekozen cache als navigatie selecteren en vervolgens de hint opvragen, dat lukt ook op gz. Misschien eens als dit zich voordoet een ander profiel kiezen, als het dan anders werkt weet je dat het instellingen zijn.

Succes!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...