kaatjeblom Geplaatst 1 oktober 2017 Geplaatst 1 oktober 2017 (bewerkt) Ik maak gebruik van GSAK normaal gesproken om GPX bestanden naar mijn GPS (Oregon 600) te sturen. Nu heb ik van een vriendin via de mail een paar GPX bestanden gekregen van caches die ik een keer zou moeten doen. Eerst heb ik geprobeerd om ze naar GSAK te halen, maar dan krijg ik een foutmelding. Nu geeft mijn vriendin aan dat ze ze altijd via verkenner naar de map GPX sleept (niet in een map zetten). Dat heb ik gedaan, maar hoe zie ik ze nu? Of heeft iemand voor mij een betere tip. Ik zou ze graag willen zien bij de Waypoints of bij de Caches. Ik wil graag overzicht hebben. 1 oktober 2017 bewerkt door kaatjeblom
Sparks Sailor Geplaatst 1 oktober 2017 Geplaatst 1 oktober 2017 Ik zou een nieuwe lege Database aanmaken (Database New) en deze een herkenbare naam geven bv Vriendin. Daarna dubbelklikken op de GPX-file Dan kan hem daarvandaan doorsturen naar je Oregon.
StefandD Geplaatst 1 oktober 2017 Geplaatst 1 oktober 2017 Hoe heeft je vriendin die gpx-bestanden gemaakt? Wat voor foutmelding geeft GSAK? Het kan zijn dat de gpx-bestanden corrupt zijn. Als je vriendin deze caches al heeft gevonden zouden de caches in de gpx op status 'gevonden' kunnen staan. Dit neemt je Oregon klakkeloos over en zie je ze niet als het filter in je Oregon gevonden caches verbergt. Kortom, neem nooit zomaar andermans gpx-bestanden over, hoe goedbedoeld het ook is. Vraag de GC-codes aan je vriendin en importeer gewoon lekker zelf de caches vanuit de API of via de website in GSAK. Dit voorkomt een hoop gedoe.
kaatjeblom Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Geplaatst 6 oktober 2017 Hoe heeft je vriendin die gpx-bestanden gemaakt? Wat voor foutmelding geeft GSAK? Het kan zijn dat de gpx-bestanden corrupt zijn. Als je vriendin deze caches al heeft gevonden zouden de caches in de gpx op status 'gevonden' kunnen staan. Dit neemt je Oregon klakkeloos over en zie je ze niet als het filter in je Oregon gevonden caches verbergt. Kortom, neem nooit zomaar andermans gpx-bestanden over, hoe goedbedoeld het ook is. Vraag de GC-codes aan je vriendin en importeer gewoon lekker zelf de caches vanuit de API of via de website in GSAK. Dit voorkomt een hoop gedoe. Ik denk inderdaad dat dat het probleem is... is helaas dus niet mogelijk. Dan gaan we voor de minder makkelijke weg! Bedankt voor jouw reactie!
Aanbevolen berichten