Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Ik ben nu al een paar dagen aan 't stoeien maar kom er niet uit....
In had 2 lijsten (lists) aangemaakt; een door selectie via kaart op mijn Oregon 700 en 1 via de Geocaching site.
Nu heb ik die eerste list op de site verwijderd en deze is daar ook niet meer zichtbaar maar op mijn GPS (en geocaching app op iPhone) staat hij nog wel steeds en is niet te verwijderen.

Info:
Voor de lijst die niet is te verwijderen staat een bliksemschichtje terwijl er voor de andere lijst een "bookmark"/favorite" icoontje staat....
In de geocaching app staan de opties "bekijk op kaart" en "offline gegevens ophalen" bij de niet te verwijderen lijst bij de andere staat de optie "verwijder lijst"

Wie kan mij helpen van deze ongewenste lijst af te komen???

Groet,

Lars

Geplaatst (bewerkt)

Als ik op de com-site zoek vind ik de volgende uitleg voor Add & delete list op App:

https://www.geocaching.com/help/index.php?pg=kb.chapter&id=102&pgid=762

Welicht helpt het ook om uit- en daarna weer in te loggen,

zodat de gegevens ververst worden.

Op de GPS ken ik geen manier om een list te zien, laat staan te gebruiken.

Maar meestal staan geocaches in een GPX-bestand. Dus de folder "Garmin/GPX" leegmaken zou de truuk moeten zijn.

bewerkt door Birdie.NL
Geplaatst

Hoi Birdie,

Dank voor je reactie!

Zoals het op de com-site staat beschreven werkt het helaas niet bij mij; geen delete optie bij die lijst.

Uit- en inloggen ook geprobeerd zonder succes.

Op mijn Oregon kan ik onder de optie "Geocaching live" lists bekijken en daar staat hij bij.

Deze zal via synchronisatie daar wel terecht zijn gekomen, kan daar alle "Live" gegevens wel wissen maar bij een volgende sync staat hij er weer in.

Ergens in de "cloud" staat die lijst nog, alleen vreemd genoeg niet te zien bij mijn profiel op de .com site.

Groet,

Lars

• 1 month later...
Geplaatst

Lars,

Ik sluit de garmin (Heb een Oregon 600) aan op de PC met de USB kabel en ga met de verkenner naar de map GPX op de Garmin. Hier staan je lijsten en die kun je selecteren en verwijderen.

Gr John

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...