McElite Geplaatst 6 mei 2017 Geplaatst 6 mei 2017 Dag Wij hebben vorige week de overstap gemaakt van de Oregon 450T naar de 700. Er is nogal wat veranderd aan de indeling en werking en ik kom er nog niet helemaal uit. Een vraagje wil ik hier wel even afschieten, want google en youtube hebben me nog niet geholpen. Wie weet hoe ik kan instellen dat er een track wordt achtergelaten op het scherm? We hadden zo'n mooi geel lijntje op de vorige en dat helpt behoorlijk bij het GeoCachen, waar kwam ik vandaan en hoe moet ik dan lopen. Hopeijk kan iemand hier me het vertellen. Groet, Cees
pgd28 Geplaatst 6 mei 2017 Geplaatst 6 mei 2017 Beste Cees, ik dacht dat de track automatisch gaat als je een activiteit start. Ik heb wel een link voor je, maar de taal is Engels: https://www.navigation-professionell.de/en/settings-how-to-garmin-oregon-700-750-750t/ kijk bij recordings advanced settings. ik hoop dat je er wat aan hebt, grtjs Paul
Lighthouse777 Geplaatst 6 mei 2017 Geplaatst 6 mei 2017 Op de site van Waypoint kun je ook wel wat dingen vinden over instellingen van deze oregon.Ik heb de stap gemaakt van de 300 naar de 700 en voelde me in het begin echt een leek. Kon niet eens de caches vinden.Je moet de tracks wel bij instellingen veranderen en dat zit in het menu van geocaching. Je kunt daar zelf kiezen of je het wel of niet wilt opslaan, net zoals op de andere oregon. Besef dat er ook veel verstopt zit onder de knoppen aan de zijkant.Ik kan me er nu weer prima mee redden en ben echt blij met het apparaat, maar het werkt inderdaad totaal anders dan de vorige oregons.Veel plezier ermee!
McElite Geplaatst 10 mei 2017 Auteur Geplaatst 10 mei 2017 Da's ook suf! Gewoon de activiteit starten! Dacht dat het gewoon standaard aan zou staan. Bedankt voor de reactie. Tot nog toe erg tevreden, het is alleen nog een beetje zoeken. Maarja, vorige week ontdekte ik nog iets nieuws op de 450t, kan dus even duren Heb inmiddels wel een Open Source map erop gezet, bij gebrek aan een standaard topo map. Vreemd dat die alleen op de 750t zit, terwijl ik niet zit te wachten op die camera die erop zit (wat 'm dus meteen een stuk duurder maakt). Nu alleen nog een City Navigator Europe erop en dan zijn we klaar voor de vakantie (die nog 3 maanden op zich laat wachten )
Lighthouse777 Geplaatst 10 mei 2017 Geplaatst 10 mei 2017 Ik had gisteren mijn gegevensvelden opeens weg en kon ze met geen mogelijkheid terug krijgen. Toen maar naar Notter gebeld en het was echt heel eenvoudig. Je merkt echt dat een goede handleiding mist (heb wel de handleiding van internet gedownload, maar dan nog), want er zit zoveel verstopt in dat apparaat.Zelf heb ik de 700, ik hoefde de camera ook niet, want ik gebruik die toch niet. Op de laptop heb ik nog de Benelux staan en ook de City Navigator, dus ook ik moet die even weer richting een sd-kaart sturen. Ik heb er ook zeker nog geen spijt van, ook al merk ik wel dat hij altijd even op gang moet komen en dan juist erg precies is. Dat is toch weer anders dan de 300, maar die bewaar ik nog voor de wherigo's, zolang de powerknop het nog blijft doen.
Aanbevolen berichten