Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wie weet het antwoord? Ik heb een Oregon 750 gekocht vanwege de connectivity mogelijkheden. Via wifi, thuis of bij een hotspot, kan ik caches ophalen zoals ook in de brochure staat vermeldt. Dus de wifi staat altijd aan. Vervolgens ga ik een cache zoeken en markeer gevonden. Ik zie geen scherm waarin ik de log kan bewerken, alleen een knop "gevonden". Weer thuis gekomen wordt de log automatisch verzonden. Is dit handig ... hmm, de standaard log tekst bevalt me niet zo.

Mijn vraag aan de forum lezers: is er iemand die weet hoe je de standaard tekst kan wijzigen? Ik heb niets gevonden op de Garmin site, en ook in GPS-wijzer staat niet hoe ik het zou moeten doen.

Geplaatst

Ik herken het wat je zegt.
Afgelopen zaterdag had hij onderweg dus schijnbaar niets naar . com gestuurd en later zag ik dat hij alles van die week ervoor nogmaals gelogd had, met de standaardtekst. Ik was toen thuis.
Dat wil ik dus ook niet, want ik moest al die dubbele logs opzoeken en verwijderen. Dus dat 'connect' is wel handig, maar wel op mijn manier en tijdstip en niet ook nog eens weer caches van een week terug opnieuw loggen.
Zelf vond ik het wel handig toen het de eerste keer goed ging, ook al was het een standaardtekst. Ik heb die later op de avond bewerkt, want een originele log vind ik toch leuker en ook correcter naar de co toe.
Maar ik ben dus ook nog aan het stoeien met dat 'connect-gedoe'. Anders ga ik Waypoint nog wel eens bellen, die helpen altijd goed.

• 1 month later...
Geplaatst

Heb dit ook juist ontdekt en kan het NERGENS vinden in de Subdirectory.

Misschien eens een mail sturen aan Garmin met de vraag of er zal nog wel een Garmin forum zijn ?

Ik zal eens rondkijken

golferyves

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...