AVECMOI Geplaatst 10 januari 2017 Geplaatst 10 januari 2017 Wie weet hoe je een Garmin Oregon 200 in het Nederlands kan instellen. Was vorige week wel het geval. Nu is alles in het Engels. Als ik ga naar Setup, system, dan zie ik staan Lanquage English. Er is geen andere instelling te vinden. Graag aanwijzing, hartelijke groet, Heleen
Twumi Geplaatst 10 januari 2017 Geplaatst 10 januari 2017 Je zit goed hoor. Op de button Language drukken en dan je je kiezen uit de juiste taal. 1
AVECMOI Geplaatst 10 januari 2017 Auteur Geplaatst 10 januari 2017 Hallo Twumi, ik klik/druk op language, maar dan komt alleen de keus English in beeld. Vorige week had ik wel keus uit diverse talen. Ik heb nieuwe software op de Oregon gezet, misschien ligt het daaraan. Ik ben benieuwd, wie de oplossing weet. Hartelijke groeten, Heleen Het betreft Oregon 200, aangeschaft in 2009
BalgVinkjes Geplaatst 10 januari 2017 Geplaatst 10 januari 2017 Per taal is er een tekstbestand nodig waarmee de opties van de GPS vertaald worden. Die kun je meestal dmv Garmin Webupdater & een USB-kabeltje naar je apparaat sturen. Daarna kun je inderdaad via Setup - language de taal omzetten naar Dutch/Nederlands.
AVECMOI Geplaatst 11 januari 2017 Auteur Geplaatst 11 januari 2017 Hoera, het is gelukt! Mijn dank is heel groot. Heb uren geploeterd om één en ander te vinden. Nu ben ik weer een stapje dichgterbij gekomen, bij hetgeen ik wil! nl. Geocachen. Vriendelijke groet, Heleen van Alphen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden