inkesa Geplaatst 1 juni 2004 Geplaatst 1 juni 2004 we willen een cache plaatsen ,een micro wel te verstaan omdat dat denk ik het makkelijkst is voor de eerst keer. Bij ons heb je best wel mooie lokatie,s ervoor. we weten wel een beetje hoe het moet via de site ,maar hoe kom ik er achter dat hij ook daadwerkelijk goed ligt ?
Klompengatters Geplaatst 1 juni 2004 Geplaatst 1 juni 2004 Leuk dat je een cache wil gaan plaatsen. Het advies dat ik je kan geven is plaats hem en wacht zo'n 2 weken voordat je hem aanmeld op het internet. Als de cache zich na die 2 weken nog op z'n plaats bevind dan is het alvast een plekje dat niet zo 1 2 3 ontdekt wordt door toevallige passanten. Wel jammer dat je een micro wil plaatsen, maar ja daar is een ieder vrij in. Wij zien liever leuke caches met een mooi kistje zodat je na hard zwoegen en zoeken wat leuks in handen hebt.
Wij Drie Geplaatst 1 juni 2004 Geplaatst 1 juni 2004 we weten wel een beetje hoe het moet via de site ,maar hoe kom ik er achter dat hij ook daadwerkelijk goed ligt ? Je kan eens vragen aan een bevriend cacheteam, of een team in de buurt, of ze de cache willen proeflopen / proefvinden. Onderwerp ze na afloop uiteraard wel aan een diepgaand kruisverhoor om te horen hoe ze het vonden en of er nog fouten in de beschrijving zitten. Daarna ben je helemaal klaar voor aanmelding bij onze Nederlandse goedkeurder. tot cache, team Wij Drie
Aanbevolen berichten