TeamVisser Geplaatst 23 november 2016 Geplaatst 23 november 2016 Ben op zoek naar een opvolger voor mijn Oregon 450. Dat zou de Monterra kunnen worden. Wat me niet duidelijk wordt, is welke Android apps die veel bij het cachen gebruikt worden er op draaien (of niet). En of de beperkte scherm resolutie ook nog een rol speelt. Apps zoals: GCC c:geo Code Tables GDAK GPS essentials etc Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Vast bedankt, Wibo
Twentse Mug Geplaatst 23 november 2016 Geplaatst 23 november 2016 mijn favoriete geocaching app is Locus Pro.
TeamVisser Geplaatst 24 november 2016 Auteur Geplaatst 24 november 2016 OK. En draait die op de Monterra?
StefandD Geplaatst 24 november 2016 Geplaatst 24 november 2016 De Monterra is een volwaardig Android-apparaat, dus de meeste apps uit de Play Store zouden moeten werken. Maar de Monterra is al een paar jaar oud en heeft 'slechts' Android 4.0.4 aan boord, dus daar moeten die apps wel compatibel mee zijn. GPS en geocaching apps zijn overbodig. Er zit standaard software op die dezelfde (en soms betere) functionaliteit heeft dan andere Garmins. Net even gekeken wat ik extra geïnstalleerd heb: Regelmatig gebruik: GCC, Realcalc en WhereYouGo. Zelden gebruik: GDAK. En blijkbaar heb ik toch ooit eens c:geo en de Groundspeak Geocaching app geïnstalleerd, maar die staan niet in mijn startscherm en was ik al helemaal vergeten.
VenteLiers Geplaatst 24 november 2016 Geplaatst 24 november 2016 Mijn ervaring is minder de combi met android werk niet lekker, tevens leest hij niet de GPX files van de geheugencard alleen interne geheugen. Alle boven staande apps heb ik op mijn smartfone en sommige op de Ipad. Ook gebruik ik de laatste tijd DropBox om papierloos te cachen.
TeamVisser Geplaatst 26 november 2016 Auteur Geplaatst 26 november 2016 Mijn ervaring is minder de combi met android werk niet lekker Kun je hier iets meer over vertellen?
VenteLiers Geplaatst 26 november 2016 Geplaatst 26 november 2016 Met android werkt hij traag of weigert gewoon, cache de GPX files kunnen alleen in het interne geheugen gelezen worden en niet van de micro sdCard dus ik gebruik hem af en toe wel maar dan zonder android voor mij is het een miskoop.
Aanbevolen berichten