voppers Geplaatst 24 oktober 2016 Geplaatst 24 oktober 2016 We zijn er achter gekomen dat op 2 sites van mijn caches de tekst niet meer compleet is. Het gaat om “Boby” en “Station Leusden”. De meeste tekst is verdwenen, dus een leeg veld te zien, behalve als we contr.A doen. Dan zien we de tekst wel. We hebben niets aan de site veranderd. Weet iemand hoe dit kan? Groeten voppers
Peetee Geplaatst 24 oktober 2016 Geplaatst 24 oktober 2016 Ik heb even op de listing van Station Leusden gekeken, en het lijkt alsof je op de pagina de tekstkleur wit (op een witte achtergrond) gebruikt.
voppers Geplaatst 24 oktober 2016 Auteur Geplaatst 24 oktober 2016 Ja daar lijkt het wel op, maar ik heb niets veranderd. Ik kan nog proberen om de tekst een andere kleur te geven.
voppers Geplaatst 24 oktober 2016 Auteur Geplaatst 24 oktober 2016 We hebben de tekst een andere kleur gegeven en nu is hij wel te lezen. Maar wat er is gebeurd, is voor mij een raadsel. Maar de 2 sites zijn weer compleet. Bedankt. Groeten voppers
Peetee Geplaatst 24 oktober 2016 Geplaatst 24 oktober 2016 Dan zal het ongetwijfeld te maken hebben met de laatste aanpassingen in de layout van .com.
voppers Geplaatst 24 oktober 2016 Auteur Geplaatst 24 oktober 2016 Zoiets hadden we ook bedacht. Bedankt Peetee voor het meedenken. Groeten Hans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden