verlorenschat Geplaatst 10 juni 2016 Geplaatst 10 juni 2016 Vandaag werd ons het kopen van een moterra afgeraden door een winkel die Garmins verkoopt. Reden: android, te veel mogelijkheden, communicatie pc / gps loopt niet lekker, zwaar. Wat is jullie ervaring? 1
StefandD Geplaatst 10 juni 2016 Geplaatst 10 juni 2016 Ik vind het een fantastisch apparaat en gebruik bijna 2½ jaar een Monterra naar tevredenheid. er zijn nog wel verbeterpunten, maar die hebben alle Garmins. Maar ik snap de verkoper wel. Alle andere Garmins werken min of meer hetzelfde maar de Monterra is een vreemde eend in de bijt.
rnijenhu Geplaatst 11 juni 2016 Geplaatst 11 juni 2016 Dat zegt dan meer over de verkoper dan de monterra
verlorenschat Geplaatst 11 juni 2016 Auteur Geplaatst 11 juni 2016 Nog een vraag hierbij: kun je met de monterra wherigo's lopen? Thanks voor je tijd en belangstelling.
StefandD Geplaatst 11 juni 2016 Geplaatst 11 juni 2016 Wherigo is niet standaard geïnstalleerd, maar je kan de Android-app WhereYouGo installeren. In combinatie met de offline-mappen van Mapsforge werkt dat prima. Ik heb er al vele wherigo's mee gelopen.
Aanbevolen berichten