Gast erazotropa Geplaatst 26 mei 2004 Geplaatst 26 mei 2004 Weet er iemand ergens een Digitale kaart voor Ozi te vinden van Schoorl / Bergen? Ik bedoel daar dus de voetpaden,fietspaden etc mee.. Liefst zo gedetaileerd mogelijk.. Iemand enig idee?
0 Rovel Geplaatst 26 mei 2004 Geplaatst 26 mei 2004 Ik adviseer naar een winkel te gaan waar ze wandel- en fietskaarten hebben, er één of meerderen te kopen, deze te scannen en je digitale kaart heb je voor gebruik in Ozi. Alleen nog even kalibreren en klaar is Kees...eh...eozpatro...eh...ezaortr...eh...enfin...jij dus.
0 GeoGroot Geplaatst 19 juli 2004 Geplaatst 19 juli 2004 De kabouterbond heeft kaarten die goed bruikbaar zijn. Verder kun je de duinkaart zelf inscannen. Met het slechte weer van nu is dat een betere tijdbesteding dan buiten in de modder lopen......
0 Gast erazotropa Geplaatst 19 juli 2004 Geplaatst 19 juli 2004 Ik ben inmiddels in het bezit van de kabouter kaarten en heb ook nog eens de duinkaart van Schoorl/Bergen ingescanned., Alles werkt nu naar volle tevredenheid
0 inkesa Geplaatst 21 juli 2004 Geplaatst 21 juli 2004 Hallo wij doen nog niet zo lang geocaching maar zie dat een hoop cachers het hebben over stafkaarten en kabouterkaarten . Kan iemand ons vertellen waar we die bij ons in de buurt kunnen kopen . Wij wonen in Maassluis. We hebben ook gezien dat je ze bij sommige caches nodig heb. Zelf gaan we nu naar de Ardennen en we gaan daar dus een anntal caches gaan doen ,en dus daar ook op zoek naar kaarten ik hoop dat iemand ons kan helpen alvast bedankt Inkesa
Vraag
Gast erazotropa
Weet er iemand ergens een Digitale kaart voor Ozi te vinden van Schoorl / Bergen?
Ik bedoel daar dus de voetpaden,fietspaden etc mee..
Liefst zo gedetaileerd mogelijk..
Iemand enig idee?
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten