Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

wellicht dat ik niet goed gekeken/gezocht/gegoogled heb, maar ik kan het nergens vinden.

Is er een manier om op een Oregon 600 te zien of een cache actief is of niet (behalve door in de logs te kijken).

Volgens mij kun je er niet op filteren toch?

Wat ik nu doe is alle inactieve/disabled caches niet mee sturen, maar in geval ik tijd (over) heb zou ik best wel eens een poging op een inactive cache willen wagen, maar ik wil ze niet zo in mijn lijst hebben.

Dus als iemand een tip heeft?

hm, denk dat ik het al heb.

%status erbij in GSAK, eens kijken of dat werkt

Geplaatst

hm, ik snap blijkbaar niet hoe dat werkt.

Maar met attribute inactive aangevinkt...ik zie geen verschil in de lijst, vooralsnog werkt mijn eigen oplossing beter

Geplaatst

je laai alle cache's in GZAK en de inactiefe geef je een ander icoontje, dan zie je op je GPS aan het icoontje dat de cache inaktief is zonder naar de listing te moeten

Barny

Geplaatst

hm, op zich een goed idee denk ik.

Alleen, vooralsnog kan dit volgens mij alleen als je de geocaches als waypoint stuurt en dan komen ze weer niet in de lijst met caches.

Geplaatst

ik zelf zet de "bijzondere cache's" niet als WP weg maar als cache in mijn GPS

aangezien dat ik een geocacher ben hou ik natuurlijk het icoontje "spookje" over en gebruik die dan ook voor de echt bijzondere cache's :)

Barny

Geplaatst

Spookjes doe ik inderdaad ook niet (nou ja, bijna niet. 3 in de laatste 11 jaar, waarvan er 1tje zelfs ge-archiveerd is) , zonder logboekje niet gevonden (regel nr 1 zeg maar ;-) )

Denk zelf meer aan project ape icoontje, die zijn er nauwelijks.

Ik neem aan dat je dat via 'globaal wijzigen' doet in GSAK?

Geplaatst (bewerkt)

yup, na 10 jaar GZAK heb ik het een beetje door,

een heel klein beetje dan

barny

bewerkt door barny
Geplaatst

Dank je wel. Dit werkt wel.

Project ape kent de GPS weer niet, laat een dichte schatkist zien, maar ja voor nu is dat prima.

En ja, zelf na 10 jaar weer wat geleerd over GSAK ;-)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...