the jumpers Geplaatst 14 augustus 2015 Geplaatst 14 augustus 2015 Mijn broer kan door ziekte niet meer cachen en ik wil jullie op dit zo goed als nieuwe apparaat attenderen. Vraagprijs € 200,00 Staat ook op Marktplaats. Ik doe er voor de koper zo'n beetje ALLE Pro kaarten van Europa bij. Iets voor jou? Kenmerken Conditie : Zo goed als nieuw Type : Landkaarten Merk : Garmin Gebied : Benelux Beschrijving ProductomschrijvingDe Garmin GPSmap 64st is een robuust outdoor toestel dat is voorzien van een groot 6.6 cm kleurenscherm met een resolutie van 160x240 pixels, anti-reflectieve coating, dubbel batterij systeem en kan 65.000 kleuren weergeven. Hierdoor is het scherm in het zonlicht goed afleesbaar. Kortom een kwalitatief goed scherm voor outdoor gebruik.Kaarten:Recreatiemap EuropaFietsroutenetwerkBenelux Onroute fietskaartOpen fietsmap BeneluxGewoon een prima apparaat waar je veel plezier van zal hebben.
Blikker Geplaatst 14 augustus 2015 Geplaatst 14 augustus 2015 hoi, Jammer dat je niet meer kunt doen wat je graag wilt. Ik wil voor 140,op euro het apparaat overnemen. Inmiddels is er al de 64 heb ik begrepen. Svp bericht retour naar blikbiker@outlook.com
Japiejoo Geplaatst 14 augustus 2015 Geplaatst 14 augustus 2015 In de titel staat 62st, maar in de beschrijving 64st. Dat is wat verwarrend. (ik heb geen interesse maar wilde dit even melden)
the jumpers Geplaatst 15 augustus 2015 Auteur Geplaatst 15 augustus 2015 (bewerkt) Sold! Namens mijn broer iedereen bedankt voor de reacties. P.s. Excuus was inderdaad de info voor de 64st maar was de 62st. 15 augustus 2015 bewerkt door the jumpers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden