Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dankjewel TA voor het antwoord. Dit siert je :)

Kikker is niet zo van alle kantjes en strikjes, waarschijnlijk meer het type: doe gewoon, dan doe je al......

En....het loopt ook gewoon een stuk lichter, zonder al die versierselen.

Geplaatst

Dan kan je de lijn misschien doortrekken? Wanneer een cache wordt gelogd zonder dat je hem daadwerkelijk hebt gevonden, is dat ook respectloos t.o.v. de CO. Deze geeft echter als opdracht dat de cache dient gevonden te worden en de naam in het logboek moet staan. ;-)

Door op die manier de lijn door te trekken maak je in mijn ogen een leuk spelletje tot iets totaal anders wat geen plezier maar stress oplevert voor deze en gene. Ook een gevolg van een rigide manier van omgaan met regels volgens mij. Als mensen zichzelf voor de gek willen houden door een cache te loggen die ze niet gevonden hebben, lig ik daar echt niet wakker van en interesseert me zelfs niet eens. Ik vind het een stuk triester en een groter gehalte van spelbederf hebben als ervaren cachers met honderden founds die zelf een kokertje wegleggen omdat ze een cache niet kunnen vinden en niet de moed hebben om een not found te loggen. Dat heeft niets met de regels te maken maar is in mijn ogen wel echt spelbederf.

Maar vertrouw jij op het beoordelings- en redeneringsvermogen van ondergetekende dwaas? Ik heb namelijk geen "geo-brein" :wink2::wistling:

• 1 year later...
Geplaatst

De link in het eerste arikel werkt niet. (404 Not Found error)

Geplaatst

De link in het eerste arikel werkt niet. (404 Not Found error)

Hier is de correcte link.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...