Spring naar bijdragen

puzzelcache zonder beginpunt


superboppe

Aanbevolen berichten

Ik wil een cache plaatsen, ergens in Nederland. Uit de beschrijving (en wat rekenwerk) volgt het eindcoordinaat. Maar ik wil met de coordinaat in de GC-database niet te snel verraden waar in de buurt gezocht moet worden.

Aan de ander kant, als ik zelf een cache ga zoeken kijk ik wat er in mijn gewenste omgeving ligt. Is er een manier om aan te geven (zodat je daar op kan zoeken via geocaching.com) dat een cache in heel NL zou kunnen liggen? Ik zie al enige caches voor de kust liggen. Is dat de standaard methode?

Op geocaching.com zie ik ook 'locationless' caches, maar die kunnen dan weer over de hele aardbol liggen. En dat is nou ook weer niet mijn bedoeling. Kortom, ik zoek naar een methode om een locationless cache in Nederland mee aan te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast Yvonne (GOTCHA)

Nee hoor, kijk maar eens bij de cache KMRD (GCGVEQ). Deze cache heeft de coordinaten van mijn voordeur en daar ligt ie zeker niet.

Ik zou trouwens zelf er voor kiezen hem wel wat ccordinaat betreft een beetje in de regio te leggen waar de cache ook ligt. Als wij gaan cachen, zoeken we namelijk wel naar caches in een bepaalde regio. Het zou dan jammer zijn dat we jouw cache die in Zuid Limburg zou liggen, als we daarnaartoe gingen, niet zouden opmerken omdat je hem in de Waddenzee hebt gepostioneerd.

Een locationless cache is een cache die over de hele wereld gelogd kan worden, echt locatieloos dus. De jouwe is een mystery cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...