Laurenzo Geplaatst 26 februari 2015 Geplaatst 26 februari 2015 Hoi,Ik probeer caches te uploaden naar mijn Oregon 600 via Gsak maar daarbij wil ik uit gaan van een andere coordinaat dan mijn home coord.Op de een of andere manier wil dit niet lukken. Ik heb in Gak een nieuwe database aangemaakt.Vervolgens heb de coordinaten van de locatie opgegeven waarvan ik uit wil gaan.Via de Geocaching API de caches binnen gehaald en vervolgens naar mijn GSP geupload.Helaas komt er geen enkele cache over naar mijn Oregon 600.Als ik op mijn GSP naar caches kijk zegt ie dat hij de zoek dingen moet aanpassen.Ik zie verder geen enkele cache.Wat doe ik niet goed?Dank vast voor de antwoorden.Groeten,Laurens
AltijdVinden Geplaatst 26 februari 2015 Geplaatst 26 februari 2015 Hoi Laurens, Ik maak geen PQ aan met coordinaten, maar probeer eens op Google Map te klikken (rechts naast de optie coordinaaten) Verder neem ik aan dat je PremiumMember bent. Anton.
Laurenzo Geplaatst 26 februari 2015 Auteur Geplaatst 26 februari 2015 Ja ik ben premium member. Maar ik krijg van uit die DB uit Gsak geen caches naar mijn Oregon. Ik snap niet waarom niet.
AltijdVinden Geplaatst 26 februari 2015 Geplaatst 26 februari 2015 Ging het voorheen wel goed? Misschien Gsak updaten . Ook de gps updaten , dit doe ik via Mapsource.
Birdie.NL Geplaatst 26 februari 2015 Geplaatst 26 februari 2015 Zijn de caches verder dan 100 km van je home-coordinaat, lees dan even http://forum.gps.nl/viewtopic.php?f=113&t=43470. (de vraag is al een paar keer eerder langsgekomen op dit forum)
Laurenzo Geplaatst 26 februari 2015 Auteur Geplaatst 26 februari 2015 Oké Dat zou het inderdaad kunnen zijn. Ik had caches geladen in Duitsland. En dat is idd meer dan 100 km van mijn home coord. Dank voor de tip Birdie.nl Gr. Laurens Draadje kan dicht wat mij betreft.
Aanbevolen berichten