Spring naar bijdragen

caches op PDA?


WenMXT

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Na 29 gevonden caches ga ik me steeds meer verdiepen in de uitbreidingsmogelijkheden. Ik lees regelmatig: "m'n PDA gaf aan dat er een cache in de buurt ligt, maar ik had er even geen tijd voor."

 

Hoe werkt dit?

Ik heb al e.e.a. gevonden over een Premium Membership en caches downloaden, maar de werking is mij nog niet duidelijk.

Kan een Garmin aan een PDA of heb je ook iets als TomTom nodig? En hoe werkt de download dan?

 

Dank

Wenm

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je een Premium Membership ben kan je je zelf via de email bijvoorbeeld .GPX bestanden toe laten sturen.

Elke dag van de week maximaal 5 emails. 1 bestand per email.

In deze .GPX bestanden staan de cache omschrijvingen en de laatse paar (3) logs.

Je kan zelf bepalen van welke of waar je een cache beschrijving van wilt hebben (max 500 beschrijvingen in een bestand).

 

 

Als je bv OziExplorerCE of TomTom op je pocketPC hebt staan kan je op de kaart zien waar er een cache ligt.

(Dit kan omdat er programmaas zijn die de cache naam en de coordinaten uit het .GPX bestand halen en daar vervolgens een bestand voor OziCE of TomTom van maken.)

En vervolgens kijk je dan in het .GPX bestand wat het precies is.

 

Het mooiste is natuurlijk als je je GPS aan je PPC knoopt, dan kan je nog beter zien waar je op dat moment bent.

Elke Garmin GPS (behalve de GEKO 101) kan aan een PPC.

Echter niet elke PPC kan aan een GPS (of zeer lastig) denk aan de iPAQ 19xx en 41XX series van HP.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...