kalkendotters Geplaatst 22 juni 2014 Geplaatst 22 juni 2014 Heeft iemand toevallig nog een kapotte Oregon 300/400/450 liggen ? Bij de mijne is namelijk de rubber powerbutton verdwenen; er zit nu een groot gapend gat in de rubberrand. De knop zelf werkt gelukkig nog, maar het is wat lastig om elke keer met een pen oid het microswitchje in te drukken. Het gaat dus alleen om de bovenhelft van de behuizing, het scherm en verdere ingewanden mogen kapot zijn.
haakmeer Geplaatst 22 juni 2014 Geplaatst 22 juni 2014 kijk eens op Ebay oregon 450 sparepartsin Rusland zit iemand die onderdelen verkoopt
kalkendotters Geplaatst 22 juni 2014 Auteur Geplaatst 22 juni 2014 Die handelaar had ik idd ook al gevonden. Maar wat hij/zij levert zijn ook gebruikte onderdelen, dus dan is het misschien net zo handig om iemand van zijn oude schroot af te helpen
haakmeer Geplaatst 22 juni 2014 Geplaatst 22 juni 2014 Die handelaar had ik idd ook al gevonden. Maar wat hij/zij levert zijn ook gebruikte onderdelen, dus dan is het misschien net zo handig om iemand van zijn oude schroot af te helpen ik had een usb connector die niet meer werkte, binnen 2 weken een vervangende batterijen huis binnen en het was meteen weer goed.
Aanbevolen berichten