no-name Geplaatst 16 april 2014 Geplaatst 16 april 2014 Voor het plaatsen van een nieuwe cache ben ik op zoek naar zo'n leger ehbo doosje (is weer eens wat anders dan een kokertje/nano). Groen metaal, 2 sluitingen aan de zijkant. In draadjes van jaren geleden kwam het ook wel eens ter sprake, maar ik hoop dat iemand een adresje heeft waar ze recent nog te koop waren.Liefst in Noord-Holland of misschien kan er via via iets geregeld worden.
DaffyDuck53 Geplaatst 16 april 2014 Geplaatst 16 april 2014 (bewerkt) Voor het plaatsen van een nieuwe cache ben ik op zoek naar zo'n leger ehbo doosje (is weer eens wat anders dan een kokertje/nano). Groen metaal, 2 sluitingen aan de zijkant. In draadjes van jaren geleden kwam het ook wel eens ter sprake, maar ik hoop dat iemand een adresje heeft waar ze recent nog te koop waren.Liefst in Noord-Holland of misschien kan er via via iets geregeld worden. hoi No-Name Wat dat je hiervan: http://www.sietsma-armygoods.nl/kist7-big.jpg Heerhugowaard is niet zo ver weg. 16 april 2014 bewerkt door DaffyDuck53
no-name Geplaatst 16 april 2014 Auteur Geplaatst 16 april 2014 Wie is Bouke??? Ik ben No-Name! Hey, Fred, dank voor de reactie. Die had ik idd gezien, maar hoopte eigenlijk dat hij misschien elders goedkoper te verkrijgen was. Hoor ik hier niets, dan ga ik daar wel heen. Je zit toch niet te vissen naar een FTF, he? Er verschijnt binnenkort een multi + munitiekistje (en een traditional+munitiekistje). Dus hou je notification in de gaten!
Aanbevolen berichten