Friedeljan Geplaatst 7 april 2014 Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) Sinds enige tijd krijg ik een foutmelding bij het vullen van de logs in GSAK : Waarschuwing Deze Macro heeft op zijn minst één $d_database variabele geupdate zonder gebruik van transacties. enz (bericht nummer 176) Betreft Macro: FillUserLog.gsk. Hier door worden de nummers van de vondsten niet doorgenummerd. Ook heb ik in GSAK 2 vondsten meer dan bij Geocaching.com. Als ik de kolom fcount bekijk dan zit er geen enkele cache bij met 2 of meer logs. 1. Hoe kan de foutcode er uit gehaald worden en 2. Hoe lokaliseer ik het verschil tussen GSAK en GC.com? Handmatig is m.i. geen optie bij ruim 5500 vondsten. 7 april 2014 bewerkt door Friedeljan
Vlindertje Geplaatst 7 april 2014 Geplaatst 7 april 2014 Als aantallen belangrijk voor je zijn maak het je dan gemakkelijk: log de onderstaande gearchiveerde cache zo vaak als nodig is om de boekhouding te laten kloppen. Mijn toestemming heb je. http://www.geocaching.com/geocache/GCA1D3_geowolf-8-the-sunken-hamlet?guid=bc700e43-a7e9-4d74-b449-58fd583610d3
brouwertjes Geplaatst 7 april 2014 Geplaatst 7 april 2014 Op vraag 1 moet ik je het antwoord schuldig blijven. Vraag 2: zou je kunnen oplossen door een 2e database aan te maken, vervolgens even de myfinds PQ laten lopen en hier de 2e database mee vullen. Je kunt dan met de compareDB macro de verschillen laten zien tussen de 2 databases.
Aanbevolen berichten