Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als beginnende cacher ben ik echt een leek in GPS-land. Nu weet ik al wel dat ik een GPS wil waar ik ook kaarten op kan lezen en dus ook kan zien of ergens bijvoorbeeld een sloot loopt, zodat je niet alsnog 4 km mee moet lopen ;)

Nu heb ik via marktplaats contact met iemand die een Garmin Etrex Vista Hcx voor mij in de aanbieding heeft die nog maar 2 keer gebruikt is. Hij vraagt hier 85 euro voor. Dit is inclusief:
> - Originele doos
> - Trip & Waypoint Manager
> - USB Kabel
> - Hangkoort
> - Instructie DVD
> - Gebruiksaanwijzing

Zou ik hier een goede zet mee doen of raden jullie iets anders aan. Ik hoef niet direct het nieuwste van het nieuwste, maar wil wel een goede basis om leuk te kunnen cachen. Hopelijk kunnen jullie me een goed advies geven!

Groetjes Brigitte

Geplaatst

Helaas kan ik je niet helpen. Met 142 caches ben ik ook nog een beginneling. Op zich is Garmin een goed merk. Heb zelf een grmin etrex 30 en die bevalt goed!

Geplaatst

Hoi Brigitte,

Zelf heb ik deze ook gehad en deze is mij altijd prima bevallen. Het is niet het nieuwste model maar hier kun je zeker prima mee cachen. Je hebt er een redelijk scherm waarop je de details van de kaarten kunt zien. Wat mij betreft is die 85 euro een redelijke / goede prijs

Groeten

Geplaatst

Ik heb dit type nog steeds in gebruik tot vollen tevredenheid.

Zelf gekocht voor €.60,- met drie Garmin-TOPO kaarten.

Werkt ook heel goed met OSM.

Weet natuurlijk niet hoe hij er uitziet,zou ik moeten proberen.

Geplaatst

gebruik zelf een etrex venture als back-up en dat gaat altijd prima.

85 euro vindt ik wel wat aan de hoge kant heb zelf een aantal weken geleden voor een kennis een vista gekocht voor 55 euro.

Geplaatst

Ik loop al zo' zes jaar met zo'n apparaat rond. Bevalt prima. Ik zou wel pogen om wat af te dingen. Succes!

Geplaatst

Als dat niet lukt......

Trekpleister heeft weer een leuke aanbieding ! Magalan Explorist 110 voor €.49,50

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...