vesje Geplaatst 25 februari 2014 Geplaatst 25 februari 2014 Ik zoek een een site op internet, waar je meerdere coordinaat-punten uit kunt zetten op een kaart.
gluppie Geplaatst 25 februari 2014 Geplaatst 25 februari 2014 ik ben via googlen op een site terechtgekomen van thex ( thex-outdoor.nl) daar vond ik een link naar een site voor een route-builder, die gebruik ik mede voor het maken van eigen wandelroutes. Is dat wat je bedoelt?
Japiejoo Geplaatst 25 februari 2014 Geplaatst 25 februari 2014 Ik gebruik deze pagina altijd om meerde caches bij elkaar te zetten en routes te plannen.
gluppie Geplaatst 25 februari 2014 Geplaatst 25 februari 2014 die bedoelde ik ook! werkt super Daarnaast gebruik ik overigens ook Locus free op mijn smartphone. Kun je ook routes opmeten, coördinaten zet ik dan vervolgens als waypoints in de GPSr, en vioilà: de route mooi uitgetekend op de GPSr
Japiejoo Geplaatst 25 februari 2014 Geplaatst 25 februari 2014 die bedoelde ik ook! werkt super Goed om te horen
vesje Geplaatst 25 februari 2014 Auteur Geplaatst 25 februari 2014 Hallo luitjes, bedankt voor de reacties. Ik heb de routeplanner van Japiejoo geprobeerd. Dat is wat ik zoek. Mijn hartelijke dank
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden