@yorko@ Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 een maatje van mij is geen premium lid maar ik wel , en soms gaan we samen cachen uiteraard komen we dan ook premiums tegen .Kan hij die dan ook op de site loggen ?? en zo ja hoe? ik heb namelijk bij een premium cache een keer een logje gelezen van iemand die geen premium lid was dus volgens mij moet dit toch kunnen dacht ik .nu kwam deze cacher uit Engeland en is mijn Engels belazert anders had ik de beste man wel een mailtje gestuurd . bij de zoek functie kon ik hier niets over vinden geo groet jeffrey Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 gewoon via de zoekfunktie van deze site heb ik dit gevonden: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19671&p=312003 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Via de smartphone-app Cgeo zou het ook moeten kunnen. Aldus mijn zoon die basic member is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Via deze pagina kan het ook. Vul bij Geocachecode de code in en klik op 'Log'. Basic members kunnen de listing natuurlijk niet zien, maar wel loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@yorko@ Geplaatst 20 november 2013 Auteur Share Geplaatst 20 november 2013 heren bedankt voor de snelle hulp hij gaat er mee aan de slag. er bleek dus al een topic over te zijn ik had gezocht maar kon het niet vinden ,denk dat ik iets verkeerd doe in de zoek functie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden