Geoklop Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Hoe kan je nu zien of je een banner goed hebt ingevoerd ik heb volgens een tip ergens op het forum gedaan hoe het moest maar kan niet controleren of het gelukt is of zie je dat pas als je een bericht geplaatst hebt?? Groeten Geoklop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 (bewerkt) Je kunt de banner zien in je profiel. Na het invoeren 'bekijk profiel' aanklikken. Je kunt ook op je cachepagina onder je naam (rechts) 'je publieke profiel' aanklikken. 20 oktober 2013 bewerkt door regenboog2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefmen Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Waar wil je de banner zien hier op gc.nl of op gc.com? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Waar wil je de banner zien hier op gc.nl of op gc.com? Hallo Jefmen Maakt dat uit dan? Ik kom toch altijd op .com uit als ik mijn profiel bekijk, of doe ik dan iets verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoklop Geplaatst 20 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2013 (bewerkt) Waar wil je de banner zien hier op gc.nl of op gc.com? het liefst beide alleen zelfs bij het forum krijg ik het niet voor elkaar dus wat doe ik dan fout??? heb nu diverse versie's geprobeerd en het wil niet lukken het gaat om de cache GC460MN Snorrehoefpad en een eerdere Baarnse eerste en tweede carpool die kreeg ik er ook niet op gr Geoklop 20 oktober 2013 bewerkt door Geoklop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden