bhasel Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Wij zijn recent begonnen met Geocaching en gebruiken daarvoor de I-Phone app Geocaching "intro". Nu zien wij in onze omgeving veel "locked Geocache". wij willen deze geunlocked hebben, moeten we daarvoor een Premium jaarabonnement nemen of de betaalde Geocache app voor de I-Phone ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Heb je een voorbeeld van een "locked geocache". Wss zijn het PMO (Premium MemberOnly) caches. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Bedoeld de T.S ,dat hij gesloten kistjes ziet,en wanneer er een cache is gelogd staat dat kistje open .? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefmen Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Als je de betaalde app neemt dan zijn alle caches gewoon vrij om te zien. De intro APP is alleen om te laten zien wat geocaching inhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VenteLiers Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Misschien heeft het te maken met premium membership. Deze zijn namelijk alleen toegangkelijk indien je premium lid bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefmen Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Ik heb het uitgeprobeerd met een andere account waar ik geen premium member bent. en zag dat mijn caches die vrij toegangelijk voor non PM waren nu ineens gelockt waren Als je de caches in de buurt bekijkt via de betaalde app dan zie je dat de caches allemaal vrij zijn. Dus je hoeft niet persee premium member te worden. Al zijn daar zat voordelen voor al kan je die gewoon op dit forum vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden