Geoklop Geplaatst 25 september 2013 Geplaatst 25 september 2013 hallo ik heb ooit bij me eigen Dakota 20 de openfietsmap er op gezet .. nu heeft een goede vriend van mij de zelfde gps dus ik heel stoer ooh dat doe ik wel even...niet dus ik weet echt niet hoe ik het nu gedaan heb dus..help!!!!!! ik zie links en rechts gesproken over gmapsupp.img maar die kan ik dus niet vinden heb wel de map gedownload en unzip uit gevoerd en toen naar het kaartje gekopieerd maar niks te zien... ik weet het effe niet meer Geokloppers
antarctica Geplaatst 25 september 2013 Geplaatst 25 september 2013 In de map Garmin op het kaartje? Antarctica
Dagwacht Geplaatst 25 september 2013 Geplaatst 25 september 2013 Als je je Dakota aansluit op je computer kun je met verkenner zoeken naar gmapsupp.img. Deze zou je dan weer kunnen kopieren naar je computer en daarna kopieren naar dezelfde locatie op je vriend zijn Dakota. De kaart moet daarna geactiverd worden in de GPS. Dit doe je als volgt: Ga naar Stel in - Kaart - Kaartinformatie Selecteer kaart - Activeren OSM kaart. Succes ermee.
Geoklop Geplaatst 26 september 2013 Auteur Geplaatst 26 september 2013 Nou mensen het is gelukt hoor.... bedankt voor de hulp Groetjes en een fijne dag vandaag
Dagwacht Geplaatst 26 september 2013 Geplaatst 26 september 2013 Dag Geokloppers, fijn dat je even hebt laten weten dat het is gelukt. Veel plezier vandaag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden